23.11.13.

Recenzija:Effaclar M

Ovu kremu sam kupila prošle godine u inostranstvu.Pošto mi je koža jako brzo masti,trebalo mi je nešto što će da nautrališe taj masni sjaj.I izbor je pao na Effaclar M kremu proizvodjača La Roche Posay.




Sta kaze Effaclar M?
"EFFACLAR M sa termalnom vodom La Roche-Posay je nega koja neutrališe sjaj u njegovom nastanku za dugotrajan mat efekat na koži zahvaljujući:
> patentiranoj tehnologiji Sebum Targeting TechnologyTM koja ciljano otvara pore začepljene sebumom, neutrališe sjaj u njegovom nastanku i smanjuje proizvodnju sebuma za dugotrajan mat efekat na koži. 
> Cink pidolatu koji smanjuje nastanak sebuma
> vitaminima C,G i E koji sprečavaju oksidaciju sebuma koji pogoršava probleme masne kože."


Sta kazem ja?

Jednostavno,ovaj proizvod mi se nije svideo.Niti je neutralisao sjaj niti smanjio nastanak sebuma niti sam imala taj mat efekat na kozi.Možda jednostavno nije prijao mojoj kozi,sto ne znači da vama neće dati rezultate.Ne svidja mi se ni pakovanje.Cak i da stalno koristim ovu kremu,veci deo kreme ce ostati neiskoriscen na dnu zbog plastičnog pakovanja.Jedino što mi se svidja što ima pumpicu na vrhu,pa je lakše doziranje same kreme i upotreba.Krema je guste bele boje,gusca je od Effaclar duo-a.Trenutno je koristim samo kao podlogu za sminku.Kao sto sam na pocetku pomenula ovu kremu sam kupila u inostranstvu,nisam je ovde vidjala.U apoteci sam jedino videla Effaclar Mat kremu,i koliko sam primetila to je ta ista krema samo u drugacijem pakovanju i sastavu.Kupiću Mat kremu da vidim da li ce ona rešiti moj problem,pa vam javljam utiske.


Pakovanje:40ml;
Cena:oko 1500 din;
Mesto kupovine:Inostranstvo;

Koji su se vama proizvodi pokazati kao rešenje za nastajanje sebuma,tj.prekomernog sjaja lica?

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...