14.12.13.

Recenzija:Macadamia Deep Repair Masque

Kao što i sami znate, prošli put sam recenzirala Macadamia ulje, na red je došla njihova maska. Ovu masku koristim već mesec dana i opravdala je moja očekivanja.



Šta kaže Macadamia Deep Repair Masque?
"Maska za revitalizaciju i obnavljanje suve i oštećene kose. Kombinacija ulja iz Australijskog oraha i Argana, zajedno sa uljem Tea drveta (čajevca), kamilice, Aloe i ekstrakta algi reaktivira i obnavlja kosu, ostavljajući je duboko ishranjenom, sa dugotrajnim efektom elastičnosti i izuzetnog sjaja."


Šta kažem ja?
Ovo je jedna od boljih masaka koja sam ja probala, možda čak i najbolja. Jako je gusta maska, bež boje. Ima intezivan i lep miris(tropski). I apsolutno se slažem sa svim što su napisali u uputstvu. Posle prvog stavljanja ove maske, kosa mi je bila nekako drugačija, ali na dobar način. Prvo operem kosu šamponom, zatim stavim malu količinu maske na dlan,veličine lešnika,stavim je na celu dužinu kose Koristila sam je jedanput nedeljno, u kombinaciji sa Macadamia uljem. Stavljala sam je na celu kosu, možda malo više na krajeve(uzmite u obzir da su mi jako suvi i oštećeni),zatim bih stavila malo ulja i kapu za tuširanje i prespavala sa tim pakovanjem na glavi. Narednog dana bih je isparala toplom vodom. Miris maske se danima zadržavao mojoj kosi. Takodje posle ove maske nije mi bio potreban balzam. Znam da na uputstvu piše da se drži oko 7 min, ali ja  po meni se veći rezultat vidi kada je držim celu noć. Rezultati su bili neverovatni. Kosa mi je bila meka, sjajna, lepršava, glatka, zdrava na dodir.Nisam se pokajala što sam kupila ovako veliko pakovanje, jer se dosta sporo troši i sigurna sam da će da mi trajati dosta dugo. Verujte mi probajte  masku, nećete se pokajati. Nemojte da vas odbije cena, jer se itekako isplati kupiti ovo pakovanje. Za početak, možete uzeti manje pakovanje od 30 ml koje košta oko 320 din i videti da li vam odgovara.


Pakovanje: 250ml;
Cena; 2000 din;
Mesto kupovine: Kiwi sun;

Koju vi masku koristite za dubinsko pranje kose?

5 коментара:

  1. Анониман14/12/13

    Ovo je moja sledeća maska :) čim potrošim Loreal. Pošto im je ulje fenomenalno, pretpostavila sam i da će maska biti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, veruj mi nećeš se pokajati, javi nam utiske kad budeš kupila. :)

      Избриши
  2. Jedna od najboljih maski koje sam probala do sad a i miris je predivan.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja obožavam miris, baš je tropski, i još se dosta dugo zadržava u kosi. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...