11.1.14.

Parfemi

Oduvek je parfem predstavljao mirisnu notu koja dopunjuje lepotu i ženstvenost svake žene. Postoji na hiljade različitih mirisnih nota, tako da svaka žena, shodno svom karakteru, bira upravo onaj koji joj najviše odgovara. Postoji one jačeg mirisa, za koje se vrlo često odlučuju sposobne, odvažne i hrabre žene, dok se za slabije ili sladunjave parfeme odlučuju žene mirnijeg karaktera(ja nisam nikako mirnijeg karaktera :D).
Kada odaberemo parfem koji nam odgovara, vrlo česo se za njega toliko vežemo da ga ne bi menjali ni za šta na svetu. Mnogo je onih koji čak istrišene bočice ne bacaju, već ih brižljivo čuvaju, jer bi se bez istih osećali kao da je deo njih otišao. Za neke žene, miris određenog parfema predstavlja uspomenu ili sećanje na određeni događaj, dragu osobu ili pak neko posebno osećanje.

Želela sam da vam predstavim svoju kolekciju parfema. Sebe mogu nazvati "hrčkom", ali samo što se tiče parfema. Volim da ih skupljam i da čuvam bočice potrošenih parfema. Videćete i same na slikama.



Kao što vidite nemam neki specijalanu mirisnu notu.

Moji omiljeni parfemi

1. Dolce & Gabbana The One;
2. Paco Rabanne Black Xs;
3. Aura by Swarovski;
4. Lady Gaga The Fame;
5. Police To Be Woman;
6. Gap 1969 Bright;

I testeri parfema su obavezni pre kupovine istih.
















Da li se neki vaš omiljeni parfem našao i u mojoj kolekciji?
Da li imate neki parfem kojem se, bez  obzira na druge, uvek rado vraćate?

*Ukoliko želite lajkujte moju stranicu na fb

https://facebook.com/lolinsvetblog !


5 коментара:

  1. Uuuu volim postove o parfemima jer (pogadjas) jako volim parfeme :D
    Od navedenih ja najvise volim Lancome Hypnose, Paco Rabbane Blaxk XS i Valentino Valentina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što si i sama videla ja obožavam parfeme :) Mislim da skoro niko ne može da odoli Black XS-u :D Uglavnom

      Избриши
    2. Prelistala sam blog i dopada mi se :) odgovaraju nam i slicni proizvodi. Sto se tice parfema moji top su poslednjih godina Black XS i D&G, zanima me gde si uzela Fame i kako ti se dopada, inace smo i pribliznih godina!

      Избриши
    3. Drago mi je da tise dopada moj blog :) Farme sam uzela u parizu krajem 2012. godine u Parizu. Mnogo mi dopada (nisam vešta u opisivanju mirisa). Bila sam prvo skeptičan što se tiče boje parfema, plašila sam da mi boja ne ostane na koži, ali čim parfem dodje u dodir sa kožom boja nestane. Ima ovde da se kupi parfem u Sepohori i u svim skoro parfemerijama. :)

      Избриши
  2. Ja sam ga u Jasminu tražila i nije bio :( super, moram da ga probam! Nekako mi se dopada bočica, a to je kod mene plus uvek! :) Samo nastavi sa pisanjem!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...