21.3.14.

Noviteti#4

Danas vam predstavljam stvari koje su se našle u mojim rukama. Većinu stvari sam dobila kao rođendanski poklon, tako da ne zamerite što ne znam cenu.




Freeman prozvode sam kupila nakon što sam ih videla na blogu SuperNova Kozmetika.
1. Kupila sam Facial Polishing Mask Charcoal & Black Suga(piling masku za lice sa aktivnim ugljem i crnim šećerom). Preporučeno za sve tipove kože, skuplja masnoću, osvežava i detoksira lice. Proizvod je proglašen kao najbolji kozmetički preparat u 2013. godini. Cena 610, 20 din za 150 ml.

2. Facial Clay Mask Chocolate & Strawberry( krem maska za lice od čokolade i jagoda). Preporučeno za normalnu, suvu i masnu kožu. Skuplja pore i hidrira. Cena 610, 20 din za 150 ml.

3. Tuferi za oči od krastavca otklanja zamor očiju, naduvene podočnjake i crne kesice. Cena 282, 5 din za 10 tufera,

4. Kolagen maska za zonu oko očiju tretman koji pomaže da se izgube ili ublaže crni krugovi oko očiju. Maska hidrira i hrani zonu oko očiju. Cena 100, 57 din za 30 kom.

5. Uz 2 kupljene maske dobila sam 2 maske(po 15 ml) od zlatnog zrna koje otklanjaju fleke. Cena 610,2 din za 150 ml.

6. Hvala na divnim testerčićima. Dobila sam anti-stress masku, dnevnu kremu sa arganovim uljem i dnevnu i noćnu kremu sa ekstraktom puža. Proizvode možete naručiti putem sajta http://www.kozmetika-teatar.rs/index.html.

La Roche Posay proizvode sam osvojila u nagradnoj igri još u oktobru a dobila sam ih u martu.
7. LRP termalna voda 50 ml(2x);
8. LRP Tolarine Teint- hidratantni puder vodenasto-kremaste teksture(niijansa 03);
9. LRP Effaclar Mat- krema za regulisanje sebuma i smanjenja proširenih pora;

U Lilly-ju sam kupila:
10. Garnier miceralnu vodu koju svi hvale. Cena 425 din za 400 ml;
11. Garnier Neo dezodorans. Cena 369 din za 40 ml;
12. Nivea BB krema. Cena oko 700 din za 50 ml;

Ni ja nisam zaobišla otvaranje Alexandar Cosmetics centra na Vračaru.
13. Ampule za oštećenu(plava) i tretiranu kosu(žuta). Cena za 10 ml 78 din i 95 din;
14. Insight maska za oporavak oštećene kose. Maska ne sadrži parabene, silikone, veštačke boje...Cena
     550 din za 500 ml;
15. Blush četkica za šminkanje. Ja sam je uzela za nanošenje tečnog pudera. Cena 590 din;
16. NYX Jumbo olovka za oči, nijansa 604 Milk Lait. Cena 400 din;
17. NYX HD korektor, nijansa 04. Cena 490 din;
18. NYX olovka za obrve, nijansa EP08 black. Cena 400 din;

Sledeće proizvode sam dobila, prvi put se susrećem sa Manhattan proizvodima.
19. Manhattan lakove, nijanse 01(sivi) i 78s(plavi);
20. Manhattan soft mat lipcream, nijansa 95g;
21. Manhattan Supernova paleta senki;
22. Manhattan smokey eye purple;
23. Astor Lip gloss sa zaštitnim faktorom 12, nijansa 112 Lilac Rose;
24. Astor Quick and Go lak, nijansa 365;

25. Lip lights W7 sjaj za usne, nijansa 03. O njemu sam već pisala OVDE.

Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu
https://www.facebook.com/lolinsvetblog

Da li imate iskustva sa pomenutim proizvodima?


15 коментара:

  1. Divni noviteti!!! Jao i ja sam pre neki dan kupila tu masku sa ugljem. Jedva cekam da je probam, nisam do sad stigla!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam masku sa ugljem baš danas stavila i prijatno sam iznenadjena, kad je na licu osetiš neko zagrevanje, toplinu. Nakon maske osetila sam kako mi je koža na neki način čistija. Videćemo kako će se pokazati na duže staze :)

      Избриши
  2. super stvarcice...vidim svi hvale Freeman maskice...bas cu probati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja jedva čekam da isprobam sve Freeman proizvode koje sam kupila :D

      Избриши
  3. Koliko patim za Freeman maskama, kod mene ih naravno nema, ni u blizini. Lijepi noviteti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao što kod vas nema Freeman, ukoliko želiš mogu ti ja poslati nije mi problem. Hvala puno :)

      Избриши
  4. Od fremmana imam tu plavu masku,ali cu sacekati vasa iskustva sa tom crnom pa cu i nju kupiti!! :) imam i te jastucice za podocnjake,i meni su super!! od Blush cetkica imam 32,ali me ta 34,bas mami,i zelim da cujem tvoje iskustvo o njoj!! :D Imam i ovaj Hd NYX korektor,malo sam omanula u nijansi,ali nema veze koristi mi!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anti-stress? I kako ti se pokazala? Birala sam izmedju anti-stress i crne i na kraju je odluka pala kao što vidiš na crnu. Nadam se da ću i ja imati pozitivna iskustva sa jastučićima. Iskrena da budem, ovo je prva četkica koju sam kupila za nanošenje pudera, do sada sam koristila prstiće. Svidja mi se što dosta istih proizvoda koristimo :)

      Избриши
    2. Pa dobra je,koza mi zaista posle nje sija,bas je negovana,javi kakava je crna,nju planiram da uzmem posle vasih recenzija!! :)

      Избриши
  5. Pa srecan rodjendan sa zakasnjenjem!
    Meni se danas rodio blog

    ОдговориИзбриши
  6. super stvarčica, meni se najviše sviđa dekorativa - lakići i sjenila :D

    ОдговориИзбриши
  7. Svega se lijepog kod tebe skupilo, divno noviteti :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...