18.4.14.

21 Random Facts About Me

Mislim da je došlo vreme da me malo bolje upoznate. Nadam se da ćete uživati :)

1. Zovem se Teodora, imam 19 godina. Blog sam pokrenula radi razmene iskustva, druženja.



2. Treniram vaterpolo. Da dobro ste pročitali, vaterpolo treniram. Kada nekome kažem da vaterpolo treniram, obično su iznenadjeni, naprave neku čudnu facu, ne mogu da veruju da žene treniraju vaterpolo, jer smatraju da je to muški sport, da su nam ledja ogromna itd. To su samo predrasude. Mi smo čak i borbenije i teže podnosimo poraz nego muškarci. Pre vaterpola sam trenirala plivanje.

3. Obožavam hranu, sve živo volim da jedem, osim paradajza, tikvica i patlidžana.


4. Omiljene strane serije su mi Prison Break, Gossip Girl, Devious Maids, Dr. House i Desperate Housewives.

 



5. Omiljene domaće serije su mi Otvorena vrata, Ljubav, navika i panika i Vojna akademija.

6. Ne zatvaram usta, to mi svi govore i svesna sam te činjenice :D



7. Želja mi je da posetim ostrvo Bora Bora, Njujork i London.

8. Ako postoji nešto što najviše mrzim na svetu, to su dvolični ljudi, ljudi koji ne stoje iza svojih reči, ljudi koji su patološki lažovi i ljude koje se druže iz koristi.

9. Čokoladu obožavam u svim mogućim oblicima. :)







10. Omiljeni filmovi su mi:
     Komedije: White Chicks, Dictator
     Romantični: Notebook, The Last Song
     Tužni: Titanic, 3 metros sobre el cielo
     Akcija: Fast and Furious

11. Imam jako veliku želju da odem u Ameriku na Work and Travel program.

12. Pre nego što sam otvorila blog, moram da priznam nisam imala toliko kozmetike kod kuće.

13. Volela bih da otvorim kozmetički salon ili kafić.

14. Obožavam šoping, ukoliko imam pare u novčaniku potrošiću ama baš sve pare koje imam. Zato sam
      u poslednje vreme počela da krijem pare od sebe,
     ili da novčanik ostavim kod kuće i ponesem samo
      odredjenu sumu koju planiram da trošim.

15. U sobi, u jednom ćošku držim praznu flašu u kojoj ubacujem sav sitniš. U toj akciji učestvuje cela porodica, i za sada nakon godinu dana smo popunili malo više od 1/4 flaše.

16. Ne umem da se lepo našminkam. Jednostavno sam antitalenat za šminkanje. Moraću da vežbam.


17. Zavisna sam od mazalica za usne. Iako ih imam dosta, uvek se nadje neki koji nemam i ja moram odmah da ga kupim.

18. Najviše pažnu posvećujem svojoj kosi i licu.

19. Mnogo sam kreativna. Volim da pravim svakojake stvari kod kuće, od kolača, pa sve do sapuna. Ako imate neki predlog šta bih mogla da napravim javite mi :)

20. Ne volim da pijem kafu, jedino Nes i to kada ga ja napravim. Hladan Nes, više mleka nego vode plus još kokos, njam njam.

21. Obožavam da gledam crtane filmove, omiljeni mi je Despicable Me.

Nadam se da sam vam se barem malo približila, i da ste me malo bolje upoznale.
Da li imamo nešto zajedničko?

15 коментара:

  1. Svaka cast za vaterpolo i ove osvojene medalje :)
    Zajednicko nam je br. 9, 17, 18 i 20 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Još jedna obožavateljka čokolade i labela. :)

      Избриши
  2. Draga, off topic samo da javim da možeš sudjelovati u darivanju koje sam pripremila! Svi mogu sudjelovat, internacionalno je :)

    ОдговориИзбриши
  3. Isto obožavam hranu, čokoladu, šoping, kao što si mogla pročitati :D Isto tako volim Titanic te bih htjela posjetit Bora boru i London :) Kad ćeš sljedeći put pravit kolače, poslikaj ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da videla sam, dosta zajedničkih stvari imamo :)
      Hoću slikaću sledeći put, prvom prilikom :)

      Избриши
  4. Анониман19/4/14

    Delimo ljubav prema cokoladi i filmu Diktator:)),kao i zelju da odem u Njujork:).A ti si osoba suprotnosti-Diktator i Notebook/vaterpolo i kozmeticki salon,ali meni je to cool,zanimljiva si

    ОдговориИзбриши
  5. Svaka cast za medalje i treniranju jednog dosta zahtevnog sporta(bar po meni): Imamo zajednicke omiljene filmove i po neku seriju ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Vaterpolo? Ajme baš si me iznenadila i svaka čast! Super mi je ovakav post jer sam saznala puno činjenica o tebi koje nisam znala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Martina. Da dosta su zanimljivi ovakvi postovi, svašta nešto može da se sazna :)

      Избриши
  7. Jako mi je drago da sam naišla na vaterpolo koleginicu :))
    Svaka čast za medalje!
    Takođe obožavam čokoladu u svim oblicima :D
    Hahhaha, i ja sam antitalenat za šminkanje, ali vežbom ću valjda naučiti..
    It's so fluffy I'm gonna diiiieeeeeeee !
    Pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim rečima. Retko ko može da odoli čokoladi :)
      Ta rečenica iz crtanog filma mi je omiljena :)! <3

      Избриши
  8. Tanja11/6/15

    Uzivala sam citajuci post,hvala na slikama:-) Beleznicu imam u kompu,knjigu sam procitala,divan film.Gossip Girl-Bler i Cak najdrazi :-).Nasa serija Otvorena vrata-najbolja!.Volim egzoticna ostrva,takodje bih volela da posetim Bora Bora. Bravo za medalje,svaka cast! Uzivaj u onome sto volis i sto te ispunjava.Predlog za kreativnost-dekupaz tehnika.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...