2.5.15.

Dm aprilski paketić

Prvi april. Zvoni mi telefon. Čovek sa druge strane veze(kurir) kaže da ima jedan paket na moje ime. Ushićena silazim i otvaram paket. Da ste vi samo videle moju sreću na sred parkinga. A koji su se to proizvodi našli u mom Dm paketiću za mesec april i kakvi su moji utisci saznaćete ukoliko nastavite sa čitanjem. 







1. Balea pena za čišćenje lica 150 ml 369 din
"Sa ekstraktom bademovog cveta. Za suvu i osetljivu kožu. Čisti kožu sa lagano-kremastom strukturom. Za nežan osećaj na koži uz duboko čišćenje. Hidrantna formula sa Provitaminom B5 štiti kožu od isušivanja. "



Svi gelovi, sapuni i ostala sredstva za čišćenje ne postoje više za mene, jer sam prosto oduševljena ovom penom. Zašto baš ovom penom? Prvi razlog je zato što ni jednu do sada drugu nisam probala( a zašto menjati nešto što je dobro).Drugi razlog je zato što upotpunosti odgovara mom licu. Odlično ga očisti, ne zateže mi lice, ne isušuje, nije mi izazvao nikakve nuspojave u vidu crvenila i bubuljica. Jednom rečju ispunjava sve ono što tražim od jednog proizvoda za čišćenje lica. Verovatno će vas začuditi(mene bar jeste)kako proizvod za suvu i osetljivu kožu odgovara jednom masnokožcu(mešovit tip, ali više teži ka masnom tipu). Mislim da je tajna u tome što proizvod ne sadrži alkohol, tako da verujem da će, osim masnokožaca, odgovarati i osobama sa normalnim tipom kože kao i osobama sa osetljivim i suvim tipom. Jedna pumpica je dovoljna za jedno umivanje. Pena je bogata, nije vodenasta, tako da bez problema možete da je rasporedite na licu. Takodje, sporo se troši. Ja je koristim nepunih mesec dana, skoro svakog dana, nisam stigla ni do pola flašice. Pritom nema visoku cenu, a sigurna sam da po kvalitetu može da parira i skupljim brendovima. Osim za osetljivu i suvu kožu postoji i za masnu i mešovitu kožu, osim sastojaka razlikuju se ambalaže. Jedna je roze boje, dok je druga plave. Tople preporuke za ovaj proizvod. 



2. Alverde losion za telo Q10 mango i artičoka 250 ml 325 din
"Za svaki tip kože. Hidrira kožu 24 sata* Zateže kožu** Dokazana delotvornost: Nakon prve upotrebe: koža je hidrirana 24 sata* i deluje čvršće i glatko**
Nakon 7 dana: koža deluje vidno zategnutija** Nakon 4 nedelje: elastičnost i čvrstoća kože su dokazao povećani. ** Kombinacija aktivnih sastojaka sa puterom manga i organskim uljem avokada kao i ekstraktom organskih artičoka pružaju koži vlažnost 24 h nakon prve uotrebe* Receptura sa prirodnim koenzimom Q10 i organski ekstraktom artičoka održavaju elastičnost kože - koža deluje glatko i zateguto. *** dokazana hidrantnost 24 sata nakon prve upotrebe *** testiranje pri redovnoj 4-nedeljno upotrebi; Samoprocena: na 20 ljudi; "

Do sada nisam koristila ni jedan Alverde proizvod, a ovog meseca imala sam priliku da probam čak dva. Alverde je prirodna nemačka organska kozmetika koja postoji u sklopu Dm(naravno samo se tamo može i kupiti) i koja poseduje NATURE sertifikat. Odakle da krenem? Najbolje od pakovanja bele boje sa žutim poklopcem. Miris, mislim da ne postoji prava reč koja će ga opisati onako kako zaslužuje. Predivan miris u kojem dominira mango(inače ne znam kako miriše artičoka), pravi letnji koji se dugo zadržava na koži, čak nekoliko sati. Losion je retke strukture. Kada ga nanesem, koža ga upije u roku od 1 minuta, pruža odličnu hidrataciju. Promene u vidu zatezanja kože nisam primetila. 

3. Balea maska za kosu vanila i bademovo ulje 200 ml 285 din
" Intezivna nega. Za svilenkast sjaj. Bez silikona. Za iscrpljenu kosu bez sjaja. Sadrži ekstrat vanile i bademovo ulje, kompleks sa vitaminom B3 i provitaminom B5 nežno neguje vašu kosu. Veoma blaga receptura. "


Planirala sam da kupim ovu masku čim se pojavila na policama. Ali nekako me je odbijao miris vanile(nisam uopšte ljubitelj tog mirisa). Kako nisam mogla da otvorim i pomirišem, ostavila sam kupovinu maske za neki drugi put. Sreća pa se i ona našla u paketiću. Miris prelep, struktura poput grčkog jogurta, efekat na kosi koji se oseća pod prstima. Nisam navikla na takvu strukturu kod masaka za kosu, dosta je retka, više podseća na balzam nego na masku. Kosa mi je nakon maske dosta mekana, znate onaj osećaj kada prsti savršeno klize kroz kosu? Upravo vam to ova maska i omogućuje. Preporučuje se da ostoji na kosi 2-3, ja je držim oko 10 min.


4. Alverde volumen šampon za kosu 200 ml 315 din
" Maslina i kana. Bez silikona. Za tanku i slabu kosu. Kvalitetni biljni sastojci sa maslinom i kanom daju kosi više volumena i čine je mekom. Blagi tenzidi čiste kosu temeljno. Kosa dobija svilenkast sjaj i punoću. " 

Kako nisam koristila ni jedan prirodni šampon, veoma sam se radovala testiranju Alverde šampona. Zanimalo me je po čemu se razlikuju prirodni šamponi od onih koje svakodnevno koristimo. Prvenstveno po strukturi. Iznenadjujuće čudne konzistencije, nešto poput gela i želea. Prijatnog limunkastog mirisa. Ne peni kao ostali šamponi koje sam koristila, tako da je potrebno da se nanese veća količna. Nakon šampona kosa mi "škripi" pod prstima i potreban joj je balzam.  Ne sadrži silikone, sintetske boje, mirise i konzervanse. Obećava volumen to i daje. Nije mi izazvala nikakve nuspojave na temenu(nemam osetljivo teme).



Da li ste koristile neke od pomenutih proizvoda?
Koji Alverde proizvod mi preporučujete?
* Iako su mi poslati proizvodi u svrhu recenziranja, uveravam vas da to nije uticalo na moje mišljenje

Ukoliko vam se svideo blog i bićete u toku sa daljim dešavanjima ukoliko lajkujete moju fb stranicu Lolin svet

24 коментара:

  1. Kupila sam masku za kosu morala sam, makar jedan Balea proizvod mesečno muž odvoji da me počasti a ja kad vidim vanila, argan, kokos ja poludim 😊 Volela bi da probam ovaj šampon 😍

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam onda da si oduševljena mirisom :)
      Šampon na spisak :D

      Избриши
  2. Alverde sampon sam dugo koristila i zakon je! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odavno vec zelim da probam proizvode iz ove linije,ali nazalost nisam,ostaje mi da ti verujem na rec

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Želim ti da u što kraćem roku probaš i da opravdam tvoje poverenje :)

      Избриши
  4. Одговори
    1. Nije kao sve ostale maske na koje smo navikli, ukoliko je probaš želela bih da čujem i tvoje utiske :)

      Избриши
  5. ja imam taj regenerator , od vanilije, preodlican je, kosa se tako lijepo moze poseljati, zato vjerujem i da je maska odlicna =D odlican paketic =)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Amina!
      Probaću i regenerator, dosta ga vas hvali, a pritom nije skup :)

      Избриши
  6. Meni je Balea maska sa smokvom odlična, a i ovu bi voljela probati :D Ovu pjenu za umivanje nisam probala jer ne odgovara mom tipu kože, ali ona plava za masnu i mješovitu je genijalna, odličan proizvod za malo novca :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne volim smokvu :D Ni da je jedem ni da je mirišem.
      Upravu si, iznenadjena sam penom, postala je ubrzo i moj favorit :)

      Избриши
  7. Анониман2/5/15

    Maska za kosu je odlična.!

    ОдговориИзбриши
  8. Delimo odusevljenje za penu, odgovara mi u potpunosti!

    ОдговориИзбриши
  9. Alverde proizvodi za telo su mi omiljeni: em nemaju štetne sastojke, em su pristupačni, em su odlični! Sve njihove mazalice za telo su fenomenalne! Ovaj losion nisam probala, ali sigurno hoću!
    A privukla me je i ova Balea maska za kosu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad neko ko se razume u sastojke to kaže, onda nema dileme.
      Jedva čekam da čujem tvoje utiske o maski :)

      Избриши
  10. Krasan paketić :) Ovu Baleinu pjenu nisam vidjela, a baš sam prije 2 dana napisala recenziju plave koju spominješ i slažem se da je Balea odlična! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Mila :)
      Balea baš zna da nas iznenadi odličnim proizvodima sa još boljim kvalitetom za malo novca.

      Избриши
  11. Divan paketic! Ja bih rado probala masku za kosu, volim miris vanile. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Tanja7/6/15

    Lep paketic od DM-a :-) Koristila sam Balea masku za kosu,obozavam vanilu :-) Preporucujem Alverde ulje,lepo hrani kozu i mozes da ga koristis za nocnu negu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na reporuci. Vidiš ja baš ne volim vanilu, a ne smeta mi miris maske uopšte :D

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...