7.9.15.

Dermix Body Balm

Osoba sam sa izuzetno suvom kožom nogu. Ja sam dovelo do tog stanja konstantnim brijanjem. I zato mi je itekako potrebna jaka i dobra krema koja će mi pomoći da moje noge postanu i ostanu hidrirane i nežne. Verujte mi probala sam sve i svašta, nekada su bili kratki efekti, a nekad efekti na duže staze.
Danas vam pišem o jednom proizvodu koji je doživeo pravi bum u blogosferi. Sve blogokoleginice su kunu da je ovo jedan od boljih, možda čak i najbolji proizvod koje su mogle da priušte svom telu.
Da li je i mene oduševio?



Šta kaže Dermix?
"Mleko za negu tela sadrži originalni kompleks za hidrataciju koji se brzo apsorbuje, pa koža postaje dugotrajno meka, nežna i glatka. Ne ostavlja mastan i lepljiv film. Naneti jednom dnevno na čitavu kožu ili suve delove. Pogodno za upotrebu kod beba, dece, trudnica i odraslih." 


Spadam u grupu ljudi koji vole šarene ambalaže, kao što npr. ima Balea. Dermix Body Balm odlikuje bela plastična ambalaža, koja me podseća na apotekarske kreme. Tako da ne verujem da bi me privukao svojim izgledom(ambalažom) na policama. Poklopac/zatvarač nije klasičan kao kod ostalih mazalica za telo, već je rotirajući poklopac. Pre svega tu je praktičnost, lakše doziranje. Osim bogate nege dobijate i predivan, a sa druge strane veoma oštar miris kakaa. Na prvo mazanje mi se nije dopadao miris, verovatno zato što sam navikla na voćne mirise. Medjutim, vremenom mi se dopao. Dugo ostaje na koži. To je za mene uvek plus, jer ne volim kreme čiji miris brzo nestane. Mleko je bele boje, ni guste ni retke strukture. Taman. Brzo se upija. Koža je meka i što je najvažnije nahranjena.
Ne ostavlja lepljiv ni mastan trag, što ga čini idealnim za svakodnevno korišćenje. Negu, tj. hidrataciju koju pruža je iznad proseka. Uspeo je da hidrira i oporavi moje noge, zaslužuje svaku moguću pohvalu. Ovo je jedan od retkih proizvoda koji me je kupio za sva vremena.


Cena: 968 din;
Količina: 200 ml;
Mesto kupovine: Lilly, Dm, Dermix web strana;


Koji je poslednji proizvod koji vas je oduševio? 



16 коментара:

  1. Ja sam ovim mlekom za telo odusevljena i slazem se u potpunosti sa tobom. I, evo, bas pisem post o istom proizvodu. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6/9/15

    Kratko, jasno i korisno! Hvala za preporuku!
    Jelena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, drago mi je što vam se svidja post! :) Ukoliko se odlučiš za kupovinu, javi nam utiske :)

      Избриши
  3. Mene miris malo podseća na limun, a zaista pomaže na oštećenoj koži. Što se tiče ambalaže slažem se sa tobom da me privlači šarenija i upadljivija ambalaža. Zadnje što me oduševilo je krema koju sam dobila na poklon a to je Ns kozmetika i krema za ruke a ceo Dermix je za mene otkriće.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uverila sam se u njegovu delotvornost. I više nego odlična hidratacija.
      Jako mi je drago što te je oduševila NS kozmetika, čula sam za sada samo reči hvale :)

      Избриши
  4. Prekrasan proizvod, potpisujem tvoju recenziju :)

    ОдговориИзбриши
  5. Najbolji samo ću to reći, favorit decenije , davno sam ga otkrila i trošim već treći 😊

    ОдговориИзбриши
  6. Sastav mu fino deluje :) Sramota koliko slabo koristim mazalice za telo u poslednje vreme, moraću da se dovedem u red.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne razumem se u sastav, ali verujem da je dobar. :) Taman, ionako sada kreće ne tako lepo vreme i suvoća kože se povećava :/

      Избриши
  7. Imala sam prilike da probam ceo set i zaista su super! U toku leta radije koristim laganije voćkaste losione Balea, ali ću se svakako vratiti Body Balmu, jer izuzetno prija mojoj suvoj i osetljivoj koži.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi, ja sam za sada probala samo Body Balm i sapun i zadovoljna sam. Mislim da je Body Balm idealniji za hladnije dane :)

      Избриши
  8. Ishvalise ga svi zivi, izgleda da je nepogresiv izbor :-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...